18 marca 2015

Wstępniak #1 Reaktywacja

Blog zostanie jeszcze jedną szansę. Miałem małe problemy sprzętowo- życiowe i stąd mój rozbrat ze... wszystkim praktycznie. No, ale już wróciłem więc już dzisiaj możecie się spodziewać (w przeciągu kilku godzin) recenzji płyty zespołu Hammerfall - (Re)volution. Wiem, że to żadna nowość, ale kupiłem ją stosunkowo niedawno i chcę się podzielić wrażeniami.

Co jeszcze czeka Was w tym tygodniu?

Na razie żadnych nowości - recenzje książek Ś.P. Terrego Pratchetta - a więc "Para w ruch", "Długa Ziemia" i "Długa Wojna". Do tego zacznę prezentację seriali superbohaterskich i ich regularne recenzje, pochylę się nad Marvel Cinematic Universe i zastanowię się dlaczego DC nie ma szans na powtórzenie tego sukcesu, oraz podzielę się wrażeniami po projekcji najnowszego "Asterixa i Obelixa".

Mam nadzieję, że nie będziecie zawiedzeni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz